Opgelost door POSTNL: POSTNL zoek medewerkers met verstand van zaken

sad Opgelost
J.P. van Elst

Afgelopen woensdag 15 april een pakketje verstuurd binnen Nederland.
De afmetingen zijn 31x17x13 cm, gewicht 3.32 kg. dus voor € 8.45 kan het worden verzonden. Deze prijs is gezien de noodzakelijke verzekering redelijk aan de prijs. Nu zou je verwachten dat het donderdag uiterlijk vrijdag zou worden bezorgd, Helaas het moet worden afgehaald bij een PostNL servicepunt op 18 april na 15.00 uur. Onder tussen het tweede probleem ik, als verzender, krijg een e-mail dat het pakket onjuist is gefrankeerd en of ik maar even wil bijbetalen. Wat blijkt - HET PAKKET IS GEGROEID - van zie bovenstaande maat naar 79x64.5x44 cm. Omdat de bewijs last moeilijk is gebeld met PostNL. Na het invullen van allerhande persoonlijke maar verplichte informatie voor hun DATA-base eindelijke een case nummer en een telefoon nummer wat je kan bellen. Dit direct gedaan maar na 30 minuten in de wacht eindelijk iemand aan de lijn. Het probleem voorgelegd maar tijdens dat wordt de verbinding verbroken . Ik heb niet op nieuw gebeld. Ik ben het hoogdravende amateuristisch geklungel behoorlijk zat .

Dat het bedrijf POSTNL mij benaderd want POSTNL lukt het om bijna totaal telefonisch onbereikbaar te zijn

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een e-mail heeft ontvangen omdat een door u verzonden pakket onvoldoende gefrankeerd zou zijn. Ik begrijp dat u het hier niet mee eens bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan de situatie niet voor u beoordelen en raad u aan bezwaar in te dienen tegen de berekende kosten door het formulier op https://jouw.postnl.nl/portokosten/pakket/bezwaar in te vullen. U ontvangt binnen twee dagen per e-mail een reactie op uw bezwaar.

J.P. van Elst
Ik hoop dat PostNL lering trekt uit het vervelende voorval en daadwerkelijk ook gaat kijken hoe en waar het fout is gegaan de organisatie. Ik blijf het kritische volgen !