Klacht POSTNL: postnl.nl doet niet wat ze zeggen

peetje104

1: pakketje1 is al 2 weken zoek. meerdere malen er over gebeld, maar wordt niet terug gebeld. bel met prepaid, ben al meer dan 20 euro kwijt aan het bellen. de wacht tijden zijn enorm lang. per keer al meer dan 30 tot 45 min. aan de lijn gehangen. of de verbinding word zomaar verbroken. elk keer wordt ik maar doorverbonden, maar helpen doet niemand.
2: pakketje 2 kaartje in de brievenbus gehad, maar het kg nr schijnt niet te bestaan. Pakketje worden maar niet op de juiste

mij zo spoedig mogelijk terug bellen, door de juiste persoon, die mij kan helpen

Mijn excuses dat het pakket niet aanwezig is op het PostNL punt. Ik zie aan de code dat dit een pakje is dat als briefpost is verzonden en te groot bleek te zijn voor de brievenbus. Het pakket krijgt dan een code die begint met 3SLOCA en gaat dan naar een PostNL punt en u ontvangt dan een bericht in de brievenbus. Deze code is verder niet aan uw adres gekoppeld en tevens is het niet zichtbaar wie de afzender is. Ik zie aan de hand van mijn administratie dat er een klacht voor u is aangemaakt, maar verder onderzoek is bij dit soort zendingen niet mogelijk. Dit wordt verder intern opgepakt en u zal hier geen verder bericht meer over ontvangen. Het spijt me als dit niet duidelijk is aangegeven toen u dit bij ons heeft gemeld. Ik hoop dat u weet wie de afzender van het pakket is, zodat u hier contact mee op kan nemen voor een verdere oplossing.

peetje104
dat ze niets meer kunnen, en het pakketje gewoon zoek is. punt klaar.