Klacht POSTNL: postNl

Klachtnummer
# 643516
Gebruiker
Assenberg#32
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Good afternoon
I expect a packet from poland.
According to the tracking, the shipment parcel is delivered to the Amsterdam International Mail Center.
Unfortunately, the parcel is missing a house number.
Can You plese add the house number and provide delivery ones more?
All information I live below:
Aleksandra Assenberk
Dr. Kuyperstraat 30
2982XD Ridderkerk.
Thak you
Best wishes: Aleksandra Assenbserg
The parcel tracking number: CP285307214PL

Gewenste oplossing

post nl

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dear Sir, Madam,

    Thank you for your message. You indicate that you have not received your package. I would like to inform you about it.

    My records show that it was delivered to you on Januari 20. You indicate that it has not been received by you, I regret that I have not been able to find out where your packages have gone. I advise you to contact the sender for a suitable solution. I apologize for the inconvenience.

    I assume that I have provided you with sufficient information. If you have any questions or complaints now or in the future, please contact our Customer Service at www.postnl.nl.

    Sincerely,

    PostNL Customer Service

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen