Klacht POSTNL: PostNl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 625381
Gebruiker
Anna Rakowska
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zaginiona paczka z polski.

Gewenste oplossing

Została do mnie wysłana paczka z polski od 23 września jest w amsterdam International mail center. Numer paczka CP244679499PL
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dear Madam,

    Thank you for your message. I understand from your message that you would like to know when you can receive your shipment from Poland.

    According to the status information, the package was returned to sender on October 3. The reason is that you did not pick up the shipment from the pickup location. A package remains available at the pickup location for 7 days.

    I advise you to contact the sender in Poland.


    I assume that this has informed you sufficiently. If you have any questions or complaints now or in the future, please contact our Customer Service at www.postnl.nl.

    Kind regards,
    PostNL Customer Service

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen