Klacht POSTNL: Postpakket afgeleverd in grijze afvalcontainer/ kliko... absurd !

Bibi

Op 9 december 2019 heeft Post.NL mijn bestelling afgeleverd in onze grijze kliko/ afvalcontainer omdat wij op dat moment niet thuis waren. Dit ging om een bestelling van het Kruidvat waarin ook levensmiddelen zaten. De doos met een omvang van 50x40cm en circa 10kg woog, heeft men op zijn zijkant in de afvalcontainer gestopt. In de brievenbus zat een "we hebben uw gemist briefje" met daarop de tekst "Pakket ligt in grijze container" . Een online bestelling met levensmiddelen in een Kliko afleveren.... dit kan en mag natuurlijk niet de bedoeling zijn. Enerzijds ligt een grote/ dure bestelling open en bloot voor het grijpen (niet dat ik verwacht dat mensen iets in mijn kliko gaan zoeken...) maar met name is dit natuurlijk simpelweg smerig en totaal niet hetgeen wat je mag verwachten van een organisatie die, zeker na de krimp van brievenpost, hier hun boterham mee moet verdienen.

Los daarvan viel me afgelopen week toevallig op dat een bezorger van Post.NL het ook nodig vond om midden in onze woonwijk, in de smalle straatjes tussen de huizen met een rotvaart door de straat moest rijden of beter gezegd racen.

Onacceptabel.

Gezien de vele klachten die overal voorbij komen op Post.NL en het kwaad reeds geschied is weet ik niet wat een passende oplossing is. Ik zou kunnen vragen om de kwaliteit te verbeteren, geen pakketjes meer op straat of in de kliko te gooien, maar dit is reeds bekend bij jullie en zou niet meer dan logisch moeten zijn als je een toekomst wilt hebben in deze business.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop uw zending is bezorgd. Deze is bij u in de container achter gelaten. Tevens viel u op dat de bezorger erg snel reed. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is uiteraard niet de juiste gang van zaken door het pakket in de container achter te laten. Mijn excuses dat dit is gebeurd. Ik wil dit, samen met de klacht over de snelheid van de bezorger bij u in de buurt, graag doorgeven zodat we dit met ze kunnen bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- De 3S-code van het pakketje dat in de container was achter gelaten
    - Uw e-mailadres
    - Een kenteken of 3S-code van een pakketje dat is bezorgd door de bezorger dat zo snel in de buurt reed.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.