Opgelost door POSTNL: Postpakket datum bezorging veranderd steeds wordt steeds een dag later en nu is het onbekend wanneer het bezorgd wordt.

Wim

Dinsdag een bestelling bij Lil gedaan.
Donderdag tussen 8.30 en 20.30 zou post paketten service het pakket komen bezorgen.
Donderdag stond er op de site dat zij het vrijdag tussen 8.30 en 20.30 zouden bezorgen.
Vrijdag stond er op de site dat zij het zaterdag tussen 8.30 en 20.30 zouden bezorgen.
Zaterdag stond er..... Bezorgdatum onbekend.
Wanneer mogen wij nu verwachten dat het pakket komt?
De 3s-code is 3synpe0142138

Ik wil graag weten wanneer het pakket komt en waarom het nog niet afgeleverd is.

Dag Wim,
    Ik kan mij voorstellen dat u graag wilt weten wanneer het pakket geleverd wordt. Het is erg vervelend inderdaad, wanneer iets steeds uitgesteld wordt. Ik heb het voor u nagekeken, en ik zie dat uw pakket nog niet fysiek bij ons is aangeleverd door de verzender. Ik raad u daarom aan contact op te nemen met de afzender hierover.Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Mena - PostNL Klantenservice
    Wim
    Wij hebben contact gezocht met het bedrijf en deze zeggen dat zij het bij u aangeleverd hebben en dat zij contact met de post zouden zoeken.
    Wij hebben toen deze bestelling laten annuleren en opnieuw dezelfde lamp besteld.
    Deze lamp kregen wij twee dagen later (ook al was het niet de lamp die wij besteld hebben).
    Het blijft voor ons heel apart dat een van jullie ( post of de verzender) niet eerlijk tegen ons is.
    Desondanks zeer bedankt voor het uitzoeken van waar het poststuk is gebleven
    Geachte heer Aantjes,Naar aanleiding van uw reactie bericht ik u als volgt. Fijn dat het inmiddels is opgelost samen met de afzender. Het is inderdaad erg vreemd dat wij geen fysieke scan hebben van het pakket terwijl de afzender anders beweerd. De afzender zal het verder met postNL oplossen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Lise
    Wim
    Tevreden over de reactie van post.nl