Opgelost door POSTNL: postpakket ligt in het postdepo
Details
De klacht
Hallo Post NL,Vanuit Thailand is er een postpakket 13,2 kilo naar mijn huisadres gestuurd.
Helaas heeft de meneer in Thailand een verkeerde postcode en huisnummer op het pakket gezet. Dit is ook allemaal te volgen op het trackingnummer cp044186604th. De postcode bestaat niet en zo wordt het pakket dus ook niet bezorgd door jullie.
Ik heb al meerdere keren gebeld met de klantenservice over wat er nu gaat gebeuren.
Ik heb gehoord dat het weken in het depo kan blijven staan voordat het weer retour naar Thailand wordt gestuurd. Waarom is het niet mogelijk dat ik met mijn paspoort en het tracking nummer het pakket zelf bij jullie ophaal in het depo ?
Het is echt zo omslachtig, dat het nu weer retour gezonden wordt naar Thailand en dat het dan weer naar Nederland gaat met dus dubbele kosten voor het verzenden en dat het weken, waarschijnlijk maanden kan duren. Terwijl ik het gewoon zelf wil ophalen uit het depo van jullie.
Ik hoop snel van jullie te horen,
Gr, Eric
De oplossing
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.