Opgelost door POSTNL: postpakket ligt in het postdepo

Hallo Post NL,

Vanuit Thailand is er een postpakket 13,2 kilo naar mijn huisadres gestuurd.
Helaas heeft de meneer in Thailand een verkeerde postcode en huisnummer op het pakket gezet. Dit is ook allemaal te volgen op het trackingnummer cp044186604th. De postcode bestaat niet en zo wordt het pakket dus ook niet bezorgd door jullie.
Ik heb al meerdere keren gebeld met de klantenservice over wat er nu gaat gebeuren.
Ik heb gehoord dat het weken in het depo kan blijven staan voordat het weer retour naar Thailand wordt gestuurd. Waarom is het niet mogelijk dat ik met mijn paspoort en het tracking nummer het pakket zelf bij jullie ophaal in het depo ?

Het is echt zo omslachtig, dat het nu weer retour gezonden wordt naar Thailand en dat het dan weer naar Nederland gaat met dus dubbele kosten voor het verzenden en dat het weken, waarschijnlijk maanden kan duren. Terwijl ik het gewoon zelf wil ophalen uit het depo van jullie.
Ik hoop snel van jullie te horen,
Gr, Eric

Geachte heer Blok,

Hartelijk dank voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat het adres van uw zending vanuit Thailand niet goed op de zending staat en daardoor niet bij u bezorgd kan worden. Het is nu afwachten tot het weer retour gezonden wordt. Ik snap dit erg omslachtig is en wil u hier graag verder over informeren.

Omdat het pakket op dit moment bij de afdeling inklaring ligt, heb ik geprobeerd het juiste adres door te geven. Ik kan niets beloven, maar we kunnen altijd een poging wagen om het adres aan te passen. Let wel, dit is geen zekerheid. Ik kan niet garanderen dat dit lukt.

Het gaat om een interne melding zonder persoonlijke terug koppeling. Mocht het te lang duren of niet lukken, wil ik u vragen contact op te nemen met de verzender. Die kan dan bij zijn eigen post organisatie een onderzoek laten starten om het pakketje terug te krijgen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Irene
    PostNL
    Eric
    Snelle reactie van postnl. En nu maar hopen dat het pakket naar het juiste adres komt.