Klacht POSTNL: Postpakket ná een maand nog niet afgeleverd bij ontvanger in Spanje

sad Niet opgelost
Hans

Ik heb op 29 april een pakket verstuurd naar Spanje. Op 26 mei hierover contact gehad met de klantenservice. Hiervoor moet je eerst "Daan" informeren voordat je een telefoonnummer krijgt. Daarna een half uur in de wacht om uit te vinden dat ik pas na 30 dagen melding kan doen.
Vandaag wederom door "Daan" te woord gestaan, daarna 35 minuten in de wacht, weer mijn gegevens opgegeven, waarna ik een formulier krijg toegestuurd. Dit formulier heb ik meteen ingevuld, waarna een fout optreedt bij het verzenden (zie bijgaande screendumps). Terwijl ik dit schrijf zit ik al weer 25 minuten in de wacht....

Het pakket zoeken, en afleveren. Daar heb ik voor betaald.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket dat u naar Spanje heeft gestuurd. Tot op heden is het pakket niet bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u graag duidelijkheid over de bezorging en huidige locatie van uw pakket zou willen hebben. Door wat aanpassingen in het systeem zou het u nu wel moeten lukken om het formulier terug te sturen. Ik wil u daarom verzoeken het formulier (nogmaals) in te vullen.

Hans
Het formulier werkt dan welliswaar nu wel. Dat gedeelte is dus opgelost. Raar dat ik PostNL daarop moest wijzen!! Het probleem mert het pakket is echter nog niet opgelost. Hopelijk hoor ik snel waar het is, of krijg ik een bevestiging dat het is afgeleverd.