Klacht POSTNL: Postpakket ná een maand nog niet afgeleverd bij ontvanger in Spanje

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 450954
Gebruiker
Hans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 29 april een pakket verstuurd naar Spanje. Op 26 mei hierover contact gehad met de klantenservice. Hiervoor moet je eerst "Daan" informeren voordat je een telefoonnummer krijgt. Daarna een half uur in de wacht om uit te vinden dat ik pas na 30 dagen melding kan doen.
Vandaag wederom door "Daan" te woord gestaan, daarna 35 minuten in de wacht, weer mijn gegevens opgegeven, waarna ik een formulier krijg toegestuurd. Dit formulier heb ik meteen ingevuld, waarna een fout optreedt bij het verzenden (zie bijgaande screendumps). Terwijl ik dit schrijf zit ik al weer 25 minuten in de wacht....

De oplossing

Het pakket zoeken, en afleveren. Daar heb ik voor betaald.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket dat u naar Spanje heeft gestuurd. Tot op heden is het pakket niet bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat u graag duidelijkheid over de bezorging en huidige locatie van uw pakket zou willen hebben. Door wat aanpassingen in het systeem zou het u nu wel moeten lukken om het formulier terug te sturen. Ik wil u daarom verzoeken het formulier (nogmaals) in te vullen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het formulier werkt dan welliswaar nu wel. Dat gedeelte is dus opgelost. Raar dat ik PostNL daarop moest wijzen!! Het probleem mert het pakket is echter nog niet opgelost. Hopelijk hoor ik snel waar het is, of krijg ik een bevestiging dat het is afgeleverd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen