Klacht POSTNL: postpakket retour ontvangen

A.A.G. Lammers

Ik heb een klein postpakket, achterlicht van een fiets, aan mijn broer in de USA gestuurd.
Dit pakket is bij mij teruggekomen en is niet bezorgd. Het bezorgadres klopt.
Post.nl kan mij niet verklaren waarom het teruggekomen is en wil het niet opnieuw voor me verzenden als ik niet opnieuw betaal. De verzendkosten zijn 24,30 euro voor een artikel van 18 euro.

Ik vind dat Post.nl de plicht heeft goed te onderzoeken waarom het pakket retour is gezonden en het gratis opnieuw zou moeten versturen. Helaas is de klantenservice aan de telefoon een andere mening toegedaan en willen ze mij niet helpen.

Ik wil het pakket opnieuw verzenden op kosten van post.nl

Geachte heer Lammers,Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat een door u verzonden pakket onterecht retour is gestuurd. Zoals u aangaf is er inmiddels een navraag gestart in verband met het vergoeden van de verzendkosten.
    Ik wil u namens PostNL excuses aanbieden en hoop dat uw navraag naar tevredenheid wordt afgehandeld.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klanteservice
    A.A.G. Lammers
    We zijn nu een week verder en meer dan enkele telefoontjes met toezeggingen ben ik nog niet verder gekomen. Ja een excuus mail en de belofte dat het uitgezocht wordt. Graag had ik een termijn gehad binnen welke tijd ik een oplossing aangeboden krijg.
    Geachte heer Lammers,Ik had in onze eigen systemen gezien dat u dezelfde vraag ook bij de behandelaar van uw melding had neergelegd.Het is mijn aanname dat de collega internationaal hier binnenkort dan ook op terug zal komen.Voor de zekerheid attendeer ik haar ook even op het feit dat u het op deze site heeft gereclameerd.Met vriendelijke groet,Frouktje