Klacht POSTNL: Postpakket van A naar B brengen te moeilijk voor Post.nl

Badeend60

Post pakket, verzenddatum 27-12-2014 , post.nl wijst naar ontvanger elke verantwoordelijkheid af en verwijst naar afzender. Ook deze krijgt niet een afdoende antwoord, Tegen afzender en ontvanger worden totaal tegenstrijdige antwoorden gegeven. Zowel afzender en ontvanger lijken nu de waarheid niet te spreken , alleen post.nl. Ontvanger is zelfs voor niets naar een postagentschap gereden waar het pakket zou zijn, adres van postagentschap is aan afzender doorgegeven. Afzender krijgt telefonisch bericht van Post.nl dat het kwijt is. Ontvanger heeft bericht van post.nl dat het pakket te zwaar was en is overgedragen aan TNTcargo, bezorgt ook niet, alleen de afzender kan een formeel onderzoek doen. Afzender heeft dit per 10-01-2014 gedaan. Ontvanger (ik leg me niet neer bij het afschepen en blijf mailen en bellen) krijgt email waarin wordt vermeld dat afzender onderzoek kan laten instellen maar die heeft nog niets van zich laten horen (wel). Afzender en ik (ontvanger) zijn er klaar mee.

Pakket opsporen 80x60x40, Het zou gepast zijn als blijkt dat het pakket kwijt is de inhoud wordt vergoed. Handgemaakte, op maat, houten bakken. Waarde en verzendkosten € 120,00 Het pakket is dan wel niet verzekerd verzonden, maar de manier waarop post.nl met zowel afzender (klant) en ontvanger (ook en klant) omgaat is echt in de categorie derde wereld mentaliteit.Men liegt en verdraait in email, telefonisch contact en verschuilt zich achter de zogenaamde Algemene voorwaarden. Klacht betreft nu niet alleen post.nl maar ook TNTCargo, deze bezorgt blijkbaar ook niet. Oplossen zoals het hoort, dat is de wens.
Ik heb voor post.nl ondertussen een aantal pagina's in een Worddocument met de complete geschiedenis. Verzendbewijs , betalings bewijs, tracktrace code en alle emails, ook die tussen mij en de afzender, zijn beschikbaar indien gewenst. Ook het overschrijvingsbewijs van de betaling van ontvanger aan afzender voor het product en verzendkosten is beschikbaar.

Geachte heer Groenewegen,Ik vind het vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van PostNL. Graag informeer ik u verder.Ik heb de zending nagekeken en de laatste informatie dat beschikbaar is, is dat de zending is overgenomen door onze vrachtdienst TNT Cargo. Helaas hebben wij geen inzicht in de Track en Trace informatie van deze dienst waardoor ik niet exact kan achterhalen waar de zending is. U heeft de afzender de opdracht gegeven om deze zending naar u te versturen. Vervolgens heeft de afzender PostNL de opdracht gegeven om de zending te versturen. Wij verwijzen u daarom naar de afzender omdat die, als opdrachtgever, PostNL Pakketten uit kan laten zoeken wat er met de zending is gebeurd. Volgens mijn gegevens heeft de afzender ons met voldoende informatie voorzien om een onderzoek te starten. De afzender krijgt een terugkoppeling op dit onderzoek. De afzender kan vervolgens u weer op de hoogte stellen van de uitkomst van het onderzoek. Als u schade heeft geleden, kunt u dat opnemen met de afzender.Met vriendelijke groet,Wendy
    Badeend60
    Waarom gaat post.nl er nu niet direkt achteraan? U heeft mijninfoen die van de afzender welke een formele klacht bijuheeft gedaanen formeel heeft verzocht een onderzoek te starten, Dit pakket is nu al 3 weken onderweg, post.nl komt telkens met tegenstrijdige oorzaken, argumenten en verwijst alleen maar naar de afzender, Als het in uw organistaie en "services"fout gaat kunt u dat niet maken. Struisvogelpolitiek, ik zeg ga aan het werk ermee !!
    Geachte heer Groenewegen, Zoals mijn collega u al heeft aangegeven, kunt u zich wenden tot de afzender. Deze kan u verder informeren. Met vriendelijke groet,Irene