Klacht POSTNL: postpakket weggemaakt/ geen contactmogelijkheid

PetertjeW

Ten eerste:
Ik kan met geen mogelijkheid via de site ook maar enige nuttige informatie krijgen.
En al helemaal geen contact.......Niets werkt !!!!!!!!!!

Geen telefoonnummers... Geen mail adres...... Je word alleen maar eeuwig in de rondte gestuurd.
Ten tweede: MIJN PAKKET IS WEGGEMAAKT.....
Volgens track&trace is mijn pakket ergens afgeleverd (niet bij mij) en ik kan NIEMAND vragen waar het is. Ik weet niet hoe of wie ik moet bellen of raadplegen want ze hebben geen telefoonnummer en geen mailadres!!
Kortom: Ze hebben mijn bestelling weggemaakt en ik voel me ontzettend machtelood en bestolen!!!!!

Neem contact met mij op !!
Vind mijn pakket c.q bestelling !!

Beste meneer Walda,

Het is zeker niet prettig om in het ongewisse te verkeren. Middels deze reactie hoop ik dan ook uw zorgen af te nemen of minstens te verminderen. Uw pakket is niet kwijtgeraakt, maar is retour afzender gegaan. De reden hiervoor zou ik u niet kunnen vertellen, maar is op het pakket vermeld en derhalve wil ik u verzoeken contact op te nemen met de afzender.

Qua contact kan ik u een bevredigender antwoord verstrekken. Via postnl.nl/contact is het mogelijk om contact met ons op te nemen. Hier zijn een aantal vragen vermeld die, na beantwoording, het pad vrijmaken naar onze contactmogelijkheden. Dit lijkt aanvankelijk wellicht wat onhandig, maar zorgt voor een gestroomlijnde ervaring.

Ik hoop u hiermee voldoende informatie verschaft te hebben.

Rodney
    PostNL
    PetertjeW

Twee dingen:1. Ik snap niet waarom mijn pakket dan retour gegaan is als mijn adres er goed op staat.
    De afzender beweerd bij hoog en laag dat ik het heb gekregen en dat is ook wat track&trace aangeeft: Pakket is afgeleverd..... (bij postbus...)

2. Vertel mij hoe dat contact dan werkt want ik kom er niet uit.
    Ik wordt na het beantwoorden van de vragen eeuwig het zelfde rondje langs gestuurd.
    En ik krijg nergens een telefoonnummer of chatmogelijkheid.
    Dus volgens mij werkt het niet.

Bel me aub op en help me het programma te doorlopen want het is vast niet gebruiksvriendelijk....... als ik er niet uit kom.

afz: mw Walda

Geachte mevrouw Walda,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. De reden van retour kan ik niet zien in track en trace, dit staat op het pakket zelf vermeld. Dit kunt u enkel navragen bij de afzender. Het pakket is retour gegaan via een Nederlands postbus nummer dat is gekoppeld aan het land van verzending of de afzender.

Ik adviseer u om even contact te houden met de afzender en te vragen of die u een seintje kan geven zodra het pakket daar terug is. Mocht de afzender het pakket niet binnen een paar weken retour ontvangen dan heeft die de mogelijkheid om via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek in te stellen. Dit kan de afzender ook doen als blijkt dat het pakket onterecht retour is gezonden en die kan dan ook restitutie aanvragen voor de verzendkosten bij zijn of haar lokale postdienst.

Het spijt me dat u onze contact gegevens niet kunt vinden. Wellicht dat u een andere browser kunt proberen of iemand om hulp kunt vragen. Ons telefoonnummer is 0900 0990 (lokaal tarief) Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet