Klacht POSTNL: Postpakket werd 'zonder mijn toestemming' retour gezonden ( naar India!!!) door Primera medewerker.
Details
De klacht
Mijn pakketje was door Primera ( woensel) Eindhoven deels geopend, en toen ik ze daar op wees werd het 'zonder mijn toestemming' door hen geretourneerd naar de afzender (helemaal terug naar India). Ze weigerden domweg om het aan mij mee te geven zodat het bewijs van openen weg was en vertelden mij dat het retour afzender ging. Dat mogen ze natuurlijk alleen doen als ik het pakket geweigerd zou hebben en dat was zeer zeker niet het geval. Ik kwam het juist ophalen.Dit soort bemoeienis door medewerkers kan natuurlijk niet!
De oplossing
Ik wil dat deze medewerkers bij de Primera winkelcentrum woensel in Eindhoven hiervoor berispt worden en excuses aanbieden.
Want dit is hele slechte reclame voor de post.nl en ook voor Primera.
En alsnog zonder verdere kosten mijn pakket ontvangen.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.