Klacht POSTNL: Postpakket werd 'zonder mijn toestemming' retour gezonden ( naar India!!!) door Primera medewerker.

Zonnetje in huis

Mijn pakketje was door Primera ( woensel) Eindhoven deels geopend, en toen ik ze daar op wees werd het 'zonder mijn toestemming' door hen geretourneerd naar de afzender (helemaal terug naar India). Ze weigerden domweg om het aan mij mee te geven zodat het bewijs van openen weg was en vertelden mij dat het retour afzender ging. Dat mogen ze natuurlijk alleen doen als ik het pakket geweigerd zou hebben en dat was zeer zeker niet het geval. Ik kwam het juist ophalen.
Dit soort bemoeienis door medewerkers kan natuurlijk niet!

Ik wil dat deze medewerkers bij de Primera winkelcentrum woensel in Eindhoven hiervoor berispt worden en excuses aanbieden.
Want dit is hele slechte reclame voor de post.nl en ook voor Primera.

En alsnog zonder verdere kosten mijn pakket ontvangen.

Zonnetje in huis
    Graag nog een reactie van Post.nl. Jullie zijn een dienstverlenend bedrijf.
    Dan ga je zo niet met je klanten om.
    Geachte heer, mevrouw van Iersel,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening op het postkantoor. Mijn excuses voor de overlast.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat hier reeds een melding van is gemaakt en dat dit is doorgeven aan de betreffende locatie. Dit zal ter verbetering met de medewerkers worden besproken, maar u zult hier verder geen reactie over ontvangen. Ik kan dit niet meer ongedaan maken.

Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    Zonnetje in huis

Beste klantenservice van Post.nl.

Bedankt voor jullie reactie al is het een beetje mosterd na de maaltijd.
    Omdat jullie reactie lang uitbleef heb ik zelf al contact gezocht met de klantenservice van post.nl om deze klacht daar te melden. Het was een rare ervaring daar in Woensel toen ik mijn pakket daar kwam ophalen.
    Van dienstverlening was in dit geval absoluut geen sprake! Er was slechts 'haantjesgedrag' bij de medewerkers van dit post.nl- punt. En dat terwijl er op een steenworp afstand een post.nl-punt is bij de Jumbo.
    Ik hoop dus 'nooit' meer gebruik te hoeven maken van het postpunt bij de Primera al kan dat helaas niet bij jullie laten registreren, zoals bleek bij navraag.
    Want nu worden onnodig een heleboel mensen gedupeerd.
    De verkoper heeft onnodig kosten moeten maken voor de verzending vanuit India.
    PayPal heeft er tijd in moeten steken om de betaling terug te draaien.
    En ik zelf ben onverrichterzake weer naar huis gekeerd.
    En eigenlijk doen jullie er dus maar betrekkelijk weinig mee. Alleen een melding doorgeven, 't zal niet veel indruk op ze maken lijkt me zo.
    Hoop dan ook dat als er ooit postpunten moeten verdwijnen het niet de Jumbo maar Primera is.
    Want zo kan je natuurlijk niet met klanten omgaan.

met vriendelijke groet, gedupeerde