Klacht POSTNL: Postpakket wordt niet bezorgd.

Hillegom1970

Pakket ligt al drie maanden ergens bij POSTNL. Op brieven wordt niet gereageerd.

Zorgen dat POSTNL het pakket achterhaalt en alsnog bezorgt.

Ik snap inderdaad dat u graag deze zending achterhaalt en bezorgt ziet. Ik zie dat er een mail is uitgestuurd naar voor de brief die wij van u hadden ontvangen. Daarin is u vertelt dat er een onderzoek naar de zending opgestart zal moeten worden om dit uit te laten zoeken. Ik wil u daarom verzoeken om contact te zoeken met de afzender van dit pakket. De afzender is hierin onze opdrachtgever en is de gene die dit onderzoek bij ons op kan starten. Hopelijk komt dit dan toch nog snel goed.

Hillegom1970
Volgens Postnl moet de afzender contact opnemen maar de afzender laat niets meer van zich horen. Ik heb begrepen dat Postnl ook actie moet ondernemen als de ontvanger hier om vraagt.