Klacht POSTNL: Postpakket wordt niet bezorgd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 535918
Gebruiker
Hillegom1970
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket ligt al drie maanden ergens bij POSTNL. Op brieven wordt niet gereageerd.

De oplossing

Zorgen dat POSTNL het pakket achterhaalt en alsnog bezorgt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag deze zending achterhaalt en bezorgt ziet. Ik zie dat er een mail is uitgestuurd naar voor de brief die wij van u hadden ontvangen. Daarin is u vertelt dat er een onderzoek naar de zending opgestart zal moeten worden om dit uit te laten zoeken. Ik wil u daarom verzoeken om contact te zoeken met de afzender van dit pakket. De afzender is hierin onze opdrachtgever en is de gene die dit onderzoek bij ons op kan starten. Hopelijk komt dit dan toch nog snel goed.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hillegom1970
Datum
Uiteindelijke oplossing
Volgens Postnl moet de afzender contact opnemen maar de afzender laat niets meer van zich horen. Ik heb begrepen dat Postnl ook actie moet ondernemen als de ontvanger hier om vraagt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen