Klacht POSTNL: Postpakket wordt niet correct bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 552679
Gebruiker
Gebruiker1551457984
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er wordt nauwelijks op de belknop gedrukt. Deze geeft dan geen geluid.
Bezorger zet pakket voor de deur en loop dan snel weg.

Gewenste oplossing

Beter bezoren en bezorgers daar over instrueren en persoonlijk aanspreken.

gegevens vermelden waar je het bedrijf kunt bereiken om een klacht in te dienen.
Geboden oplossing
heb geen reactie van PostNL gehad
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een pakket die onbeheerd is achter gelaten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op uw adres heb ik geen pakket kunnen vinden de afgelopen week. Ik wil u dan ook adviseren om de track trace code door te geven. Deze code begint met 3S en is op te vragen bij de afzender. Zodra ik deze heb ontvangen zal ik uw klacht doorsturen naar het verantwoordelijke depot.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen