Klacht POSTNL: Postpakket zending met Track & Trace naar Belgie lukt niet. Reeds 2 x retour ontvangen.

Paprikax-y

Postpakket zending met Track & Trace naar Belgie verstuurd, maar zending komt bij afzender retour.
Daarna opnieuw verstuurd, maar komt weer bij afzender retour. Ik heb geen idee waarom.
Het T & T nr. is 3SKABA5578168 en is op 15/5 verstuurd. Na retour ontvangst opnieuw verstuurd op 25/5. Eea. in overleg met de postbeambte.
Het verzendadres is correct.

Uitzoeken hoe dit kan/komt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket dat u naar België heeft gestuurd. U heeft dit pakket retour ontvangen, maar het is u niet duidelijk waarom. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u wilt weten wat de oorzaak van de situatie is. Is het mogelijk dat u foto's van de manier waarop het pakket geadresseerd is toevoegt aan deze klacht? Dan kunnen wij de situatie beter beoordelen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres;
    - uw IBAN en bijbehorende tenaamstelling (plaatst u dit alstublieft NIET openbaar);
    - de kosten die u voor de verzending heeft betaald;
    - de volledige naam en het volledige adres van de geadresseerde;
    - een bevestiging dat u alle oude stickers met adressen en barcodes van de doos heeft verwijderd voor de verzending.

PS: We horen ook graag van u of er een retoursticker met de reden van retour op de zending zit.

Paprikax-y
Meer info gevraagd door Post.nl