Klacht POSTNL: Postpakket zending met Track & Trace naar Belgie lukt niet. Reeds 2 x retour ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 448877
Gebruiker
Paprikax-y
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Postpakket zending met Track & Trace naar Belgie verstuurd, maar zending komt bij afzender retour.
Daarna opnieuw verstuurd, maar komt weer bij afzender retour. Ik heb geen idee waarom.
Het T & T nr. is 3SKABA5578168 en is op 15/5 verstuurd. Na retour ontvangst opnieuw verstuurd op 25/5. Eea. in overleg met de postbeambte.
Het verzendadres is correct.

De oplossing

Uitzoeken hoe dit kan/komt.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket dat u naar België heeft gestuurd. U heeft dit pakket retour ontvangen, maar het is u niet duidelijk waarom. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat u wilt weten wat de oorzaak van de situatie is. Is het mogelijk dat u foto's van de manier waarop het pakket geadresseerd is toevoegt aan deze klacht? Dan kunnen wij de situatie beter beoordelen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - uw IBAN en bijbehorende tenaamstelling (plaatst u dit alstublieft NIET openbaar);
    - de kosten die u voor de verzending heeft betaald;
    - de volledige naam en het volledige adres van de geadresseerde;
    - een bevestiging dat u alle oude stickers met adressen en barcodes van de doos heeft verwijderd voor de verzending.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    PS: We horen ook graag van u of er een retoursticker met de reden van retour op de zending zit.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paprikax-y
Datum
Uiteindelijke oplossing
Meer info gevraagd door Post.nl
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen