Klacht POSTNL: Postpakkethes in de kliko

Kdejong

Postpakkethes in de kliko

Als ik niet thuis ben worden pakketjes in plaats van bij de buren gebracht of weer meegenomen in de kliko gegooid.
Als ik iets bestel worden pakketjes door de bezorgers vaak in de kliko gegooid. Meestal de papierkliko maar soms ook de restafval.
Ik vind dit absoluut geen gang van zaken. Je verwacht toch dat een post bedrijf netjes met de post om gaat.

Ik heb al meerdere keren post nl gebeld en aangegeven dat ik pakketjes in de kliko niet vind kunnen. Toch word er iedere keer weer in de kliko gegooid terwijl er beloofd word dat dit niet meer zal gebeuren.

Daarnaast als er een optie is om een pakket bij een post nl punt te bezorgen doe ik dit altijd. Echter is dit niet bij elke webwinkel mogelijk.

Ik wil gewoon geen pakketjes in de kliko!

Geen pakketjes meer in de kliko. Ik wil hier een oplossing voor in plaats van loze beloftes.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop uw zendingen worden bezorgd. Meerdere malen is het voorgekomen dat het in de kliko wordt gedaan wanneer u niet thuis bent en u zou graag zien dat dit niet weer gebeurt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is vanzelfsprekend niet de bedoeling dat pakketjes in de kliko worden achter gelaten. Mijn excuses dat dit met regelmaat wel gebeurt. Ik wil hier graag een klacht over indienen zodat dit (opnieuw) met de bezorger(s) besproken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- De 3S-code van een pakketje waarbij dit recent is voorgevallen
    - Uw e-mailadres

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via (privé) een reactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.