Klacht POSTNL: postpakketje niet bezorgd maar volgens trach&trace

Helder

Pakketje niet bezorgd door post.nl Volgens track&trace zou deze al bezorgd zijn.
telefonisch contact gehad, eerste keer wordt verbinding verbroken, daarna dame aan de lijn die zegt niets te kunnen beteken omdat het systeem niet werkt. Ik wordt verzocht een dag later contact met hun op te nemen... en mag dan weer de telefoonkosten voor mijn rekening nemen. Zij weigeren om zelf terug te bellen, terwijl zij in gebreke zijn gebleven.
Ben zeer benieuwd of ik het pakketje ooit nog zal ontvangen.

Vorige week zelf een pakketje verstuurd en kan nog steeds niet zien in track&trace waar en wanneer het is afgeleverd.

Uitzoeken door wie, waar en bij wie dit pakketje is afgeleverd. Zelf ook contact opnemen met geadreseerde ipv. terug te moeten bellen. Schadeloosstelling bij het niet afleveren van het pakketje.

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Helder
    Geen enkele reactie hehad op de klacht, pakketje is vijf dagen later toch bezorgd. Track & Trace blijft een probleem, ook 2 andere door mij verzonden pakketten zijn niet traceerbaar !
    De optie versturen met DPD is wellicht betrouwbaarder en in ieder geval goedkoper heb ik ondekt.