Klacht POSTNL: postpakketje niet bezorgd maar volgens trach&trace

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 84758
Gebruiker
Helder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje niet bezorgd door post.nl Volgens track&trace zou deze al bezorgd zijn.
telefonisch contact gehad, eerste keer wordt verbinding verbroken, daarna dame aan de lijn die zegt niets te kunnen beteken omdat het systeem niet werkt. Ik wordt verzocht een dag later contact met hun op te nemen... en mag dan weer de telefoonkosten voor mijn rekening nemen. Zij weigeren om zelf terug te bellen, terwijl zij in gebreke zijn gebleven.
Ben zeer benieuwd of ik het pakketje ooit nog zal ontvangen.

Vorige week zelf een pakketje verstuurd en kan nog steeds niet zien in track&trace waar en wanneer het is afgeleverd.

De oplossing

Uitzoeken door wie, waar en bij wie dit pakketje is afgeleverd. Zelf ook contact opnemen met geadreseerde ipv. terug te moeten bellen. Schadeloosstelling bij het niet afleveren van het pakketje.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Helder
    Datum
    Geen enkele reactie hehad op de klacht, pakketje is vijf dagen later toch bezorgd. Track & Trace blijft een probleem, ook 2 andere door mij verzonden pakketten zijn niet traceerbaar !
    De optie versturen met DPD is wellicht betrouwbaarder en in ieder geval goedkoper heb ik ondekt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Helder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?