Klacht POSTNL: POstpakketten zijn in de voortuin achtergelaten en mijn handtekening is vervalst.

EvdA

IK heb verschillende klachten
Ten eerste heeft mijn maatschappelijk werker 2keer eerder telefonisch een klacht ingediend 18 nov en 21 nov. ER is toen gezegd dat ik een emailbevestiging zou ontvangen. Mijn Maatschappelijk werker zou ook een bevestiging ontvangen. Dit is niet gebeurd. Ook niet in de spam box. Dat vind ik geen goede service en zo kan mijn klacht ook niet goed behandeld worden.
Ten tweede de klacht die mijn maatschappelijkwerker namens mij heeft ingediend gaat over de bezorging van 2 verschillende pakketten op verschillende momenten
De codes zijn KG12323549 en KG12471284 Deze pakketten zijn mijn niet persoonlijk aangeboden. De bezorger heeft de pakketten buiten in de voortuin in de aanhanger gelegd. Dit had door een ieder meegenomen kunnen worden. En de inhoud is vochtig geworden. Het was een pakket met inhoud van heel veel waarde. Ik heb het pakket niet geaccepteerd en heb het retour gestuurd naar de zender. Zij geven aan dat er getekend had moeten worden voor ontvangst. En dat heb ik niet gedaan. Dus blijkbaar heeft de bezorger zelf een handtekening gezet. Ik kan het niet gezet hebben omdat ik blind ben. En de handtekening die erop staat komt niet overeen met mijn handtekening.
Graag wil ik hier spoedig een reactie op ontvangen. Omdat het al te lang duurt. Zo niet dan zal ik juridische stappen ondernemen tegen Post.nl en de bezorger van Post.nl
Met vriendelijke groeten,
Mw.E van den Aker/Schoonus

Ik zou graag zien dat Post.nl dit serieus neemt en werk van maakt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het kwalijk dat de bezorger deze pakketten onbeheerd heeft achtergelaten en dat u niet heeft getekend voor ontvangst. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik aan de hand van mijn administratie vernomen dat er inderdaad meldingen voor u zijn gemaakt naar aanleiding van het contact met onze klantenservice. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Voor een verdere oplossing adviseer ik u om contact op te nemen met de afzenders. Daar heeft u een overeenkomst mee.

Ik zie dat de afzender van het pakket dat verzekerd is verzonden en beschadigd is geraakt een onderzoek bij ons heeft opgestart om dit uit te laten zoeken. De afzender zal hier nog bericht over ontvangen. Het is niet mogelijk om als geadresseerde een schadevergoeding via ons te ontvangen. U heeft een overeenkomst met de afzenders en de afzender zijn onze opdrachtgevers voor de verzending van deze pakketten. Het andere pakket is niet verzekerd verzonden.