Klacht POSTNL: poststuk bekijken

Klachtnummer
# 68306
Gebruiker
Wachtende
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou onvoldoende postzegels op verzonden post geplakt hebben,weet echt niet welke maar nu wil ik het poststuk eerst bekijken,betaalcode ingevoerd volgens de beschrijving, geen resultaat.Meerdere keren geprobeerd maar het lukt nog steeds niet.

De oplossing

Alleen maar informatie hoe we dit het beste op kunnen lossen.Met vriendelijke groeten M.C.Verhoeven.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Verhoeven,Naar aanleiding van uw bericht op Klachtenkompas heb ik geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dit niet gelukt..U geeft aan dat u een portokaart heeft ontvangen, echter de betaalcode die u doorgeeft is niet correct. Ik kan dus helaas niks voor u nakijken. De code bestaat namelijk uit een letter, gevolgd door 14 cijfers.Graag ontvang ik van u je juiste betaalcode, zodat ik u op de juiste manier kan helpen. Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.Vriendelijke groet,E. Kuipers
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?