Klacht POSTNL: Poststuk met zeer privacygevoelige gegevens nooit ontvangen/verkeerd bezorgd!

ANONIEM

Op 18 November 2013 werd een specificatie met kopieën van facturen toegestuurd naar mijn adres, met zeer privacygevoelige gegevens van mij.
En deze poststukken heeft de TNT briefpost-bezorgster verloren laten gaan of verkeerd bezorgd!
Ik heb dit poststuk nooit ontvangen en ik ben zeer boos omdat alle privacy-gevoelige informatie en persoonsgegevens kennelijk bij buren bezorgd zijn!

Ik vind dit zeer ernstig omdat schaamteloos bemoeizuchtige onbevoegde dorpelingen/buren hier (in 0518) nu inzage hebben in mijn medische gegevens!
Ik heb geen vertrouwen meer in Post-NL, in deze postbezorgster,
en ik vind dit héél kwalijk.
Ik mag van PostNL verwachten dat er serieus en zorgvuldig met mijn post wordt om gegaan!

Ik verneem graag van u hoe dit heeft kunnen gebeuren en ik verneem graag zo spoedig mogelijk van u hoe u dit gaat oplossen, en welke stappen u gaat ondernemen om het poststuk boven water te krijgen.
____________

UPDATE 05-12-2013
Aan de stopzin van PostNL:
... "Ongeregistreerde briefpost kunnen we niet traceren in ons postproces ...."
daar heb ik dus helemaal niets aan.

Want ik kreeg zelfs bij kwijtgeraakte aangetekende brieven uit het buitenland, die met een track & trace code verstuurd waren,
doodleuk het STANDAARD nietszeggende slap excuus van PostNL te horen:
" Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender in het buitenland...."

Er wordt nu wéér geen onderzoek ingesteld, en
de huisvrouw/postbezorgster wordt ook niet aangesproken op mijn onvindbaar belangrijk poststuk!

We kunnen klagen wat we willen, het is gewoon zinloos om contact met PostNL op te nemen.
Het kost alleen dure 0900-nummer belkosten van 10 tot 45 cent/pm!
En PostNL geeft gewoon niet thuis, neemt geen verantwoordelijkheid voor het zoekraken-verkeerd bezorgen van poststukken, en komt ermee weg dankzij de privatisering!

Ik ben deze schandalige gang van zaken, deze onverschilligheid en nonchalance,
en het gegraai van de aandeelhouders en de duurbetaalde top van PostNL meer dan beu!
De arbeidskrachten zo goedkoop mogelijk, maar wél de posttarieven opnieuw omhoog gooien!
Ik wil de betrouwbare postbode terug, mijn vertrouwen in PostNL is totaal weg!

Het wordt tijd dat er een onderzoek komt naar de puinhoop en de waardeloze kwaliteit van de postbezorging bij PostNL!

Voor mij bestemde post NIET in de brievenbus van de buurt stoppen!
De service en de betrouwbaarheid en de kwaliteit van de brievenbus-postbezorging gaan al jaren achteruit, maar wél de Posttarieven opnieuw omhoog gooien!
De politiek moet ingrijpen en van de post weer een staatsbedrijf maken.

Geachte heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u een specificatie met kopieën van facturen niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier zeer boos over bent en bied u hiervoor mijn verontschuldigingen aan. Graag wil ik op uw melding reageren.Ongeregistreerde briefpost kunnen we niet traceren in ons postproces. Ik kan hierdoor helaas niet achterhalen hoe het kan dat uw poststukken niet zijn aangekomen. Uiteraard is het wel belangrijk om uw klacht te melden zodat we de postbezorging op uw adres in de gaten kunnen houden. Wilt u zo vriendelijk zijn hiervoor uw naam en adresgegevens door te geven? Deze gegevens kunt u afgeschermd doorgeven via de Klachtcompleetpagina.Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven en zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tamar
    ANONIEM
    Aan de STANDAARD stopzin van PostNL: "Ongeregistreerde briefpost kunnen we niet traceren" daar heb ik dus helemaal niets aan.
    PostNL geeft niet thuis, neemt geen verantwoordelijkheid en komt ermee weg dankzij de privatisering!
    Ik ben deze onverschilligheid en het gegraai van de top van PostNL meer dan beu!
    De arbeidskrachten zo goedkoop mogelijk, maar wél de Posttarieven omhoog gooien!
    Er moet een onderzoek komen over de puinhoop en de waardeloze kwaliteit van de postbezorging bij PostNL!
    Geachte heer/mevrouw,Ik vind het enorm vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Ik wil u dan ook graag helpen, maar om een melding te kunnen registeren ontvang ik toch graag uw naam en adresgegevens. In afwachting van uw reactie,Met vriendelijke groet,Resiekha