Klacht POSTNL: poststuk niet aangekomen stond wel in de app

Klachtnummer
# 539638
Gebruiker
josmalden
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In de app word aangeven dat er post word bezorgt op woensdag 26-05-2021. maar ik heb post nog steeds niet ontvangen hoe kan dit terwijl het wel in de app staat is het poststuk dan wel bij de postbode aangekomen? geregeld gebeurt het dat post van mijn bij andere terecht komt.

Gewenste oplossing

hoe het kan dat poststuk wel in de app word aan gekondigd vervolgens niet word geleverd mijn vraag is dan ook is het poststuk bij de postbezorger aangekomen? waar gaat het mis

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. In uw melding geeft u aan dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U heeft laten weten dat u post die werd aangekondigd in de app nog niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier ongerust over bent. In het begin van de sortering worden scans gemaakt en het kan tot vijf bezorgdagen duren voordat de post daadwerkelijk bezorgd wordt. Waarschijnlijk is er vertraging ontstaan in het laatste deel van het bezorgproces en wordt de post snel afgeleverd. Omdat de afzenders uw poststukken als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) hebben verzonden, zijn uw poststukken niet te volgen in onze systemen.

    In uw bericht geeft u ook aan dat post vaker verkeerd wordt bezorgd. Onze medewerkers doen hun best om uw post correct en tijdig te bezorgen. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Ik heb uw melding doorgezet naar de leidinggevende in uw bezorggebied. Hij/zij gaat onderzoeken of dit probleem in uw postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen