Klacht POSTNL: Poststuk niet bezorgd

AK

Beste,

Op vrijdag 4 juli heb ik in de bus in de Lunterenstraat in Den Haag een poststuk op de bus gedaan met als adressering een antwoordnummer in Amsterdam. Dit stuk is tot op heden (15 juli 2014) nog iet bezorgd.

Gaarne een melding of er schadewas aan de bus of dat er anderzins problemen bekend zijn binnen het posttraject.

Geachte heer Kaan,Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een door u verzonden poststuk niet is aangekomen bij de geadresseerde in Amsterdam. Ik begrijp dat u graag wilt weten wat er misgegaan is. Allereerst mijn excuses voor het feit dat uw zending niet is aangekomen. Graag geef ik u een toelichting. Ongeregistreerde briefpost kunnen we niet traceren in ons postproces. Ik kan hierdoor helaas niet achterhalen hoe het kan dat uw poststuk niet is aangekomen. Wel wil ik graag een melding maken om de postbezorging binnen uw postcodegebied en die van de geadresseerde in de gaten te houden en zo verbeteringen aan de brengen in de kwaliteit van de postbezorging. Wilt u zo vriendelijk zijn om hiervoor het volledige adres van het antwoordnummer te sturen waar uw zending naar verzonden is? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tamar