Klacht POSTNL: Poststuk niet bezorgd

Klachtnummer
# 67825
Gebruiker
AK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste,

Op vrijdag 4 juli heb ik in de bus in de Lunterenstraat in Den Haag een poststuk op de bus gedaan met als adressering een antwoordnummer in Amsterdam. Dit stuk is tot op heden (15 juli 2014) nog iet bezorgd.

De oplossing

Gaarne een melding of er schadewas aan de bus of dat er anderzins problemen bekend zijn binnen het posttraject.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Kaan,Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een door u verzonden poststuk niet is aangekomen bij de geadresseerde in Amsterdam. Ik begrijp dat u graag wilt weten wat er misgegaan is. Allereerst mijn excuses voor het feit dat uw zending niet is aangekomen. Graag geef ik u een toelichting. Ongeregistreerde briefpost kunnen we niet traceren in ons postproces. Ik kan hierdoor helaas niet achterhalen hoe het kan dat uw poststuk niet is aangekomen. Wel wil ik graag een melding maken om de postbezorging binnen uw postcodegebied en die van de geadresseerde in de gaten te houden en zo verbeteringen aan de brengen in de kwaliteit van de postbezorging. Wilt u zo vriendelijk zijn om hiervoor het volledige adres van het antwoordnummer te sturen waar uw zending naar verzonden is? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen