Klacht POSTNL: Poststukken komen niet aan

Rdegroot

Ik heb in 3 maanden tijd ervaren dat zeker 5 belangrijke stukken niet zijn aangekomen bij mij of geadresseerde. Waaronder zelfs medisch geheim, verwijsbrief die naar mijn huisadres was gestuurd. Zo hoor ik om mij heen ook veel klachten van particulieren en bedrijven over blijkbaar onbetrouwbare postbodes die het niks interesseert en de post gewoon weggooien! Zo kreeg de huisarts laatst post binnen gewoon door midden gescheurd terwijl ik aan de balie stond te wachten!Top hoor post nl dat jullie alle postbodes met vaste contracten hebben ontslagen hebben en alle betrouwbare info zoals sofinummers/bankrekeningnummers/geboortedatums enz nu gewoon op straat komen te liggen of zelfs doorverkocht aan criminelen. Post NL ga je schamen, ga je werknemers screenen. Jaren geleden stond internet hier al vol over en nog steeds is er niks veranderd, ongelooflijk!

Werknemers in vaste dienst nemen, werknemers screenen, goede selectie van betrouwbare werknemers.

Ik snap inderdaad dat u op deze manier wat het vertrouwen verliest. Wij doen ons uiterste best om onze bezorging zo goed mogelijk te laten verlopen, mocht het gebeuren dat zendingen beschadigd aankomen en hierin is de bezorger schuldig, dan zullen er de nodige maatregelen genomen worden om dit op te lossen. Voor uw vermiste post kan ik nog een melding voor uitzetten, zodat hier intern naar gekeken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de afzenders van de post stukken die u mist;
    - de data wanneer deze poststukken bezorgd hadden moeten worden;
    - om wat voor poststukken het gaat;
    - uw e-mailadres

Rdegroot
    Ik ben nog bezig met het een en ander uit te zoeken qua data etc. U hoort zsm van mij
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. We wachten uw bericht met aanvullende informatie af.

Rdegroot
    Het lijkt er wederom op dat jullie gewoon geen problemen willen oplossen. Ik zou meteen aan de slag gaan als ik zo’n melding zou ontvangen. Straatnamen, plaatsnamen alles krijgt u op een presenteerblaadje maar het is zogenaamd niet goed genoeg. Een postcode van het gemeentehuis kunt u toch simpelweg zelf ook googelen ? Wat is dit voor niveau??!!
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Graag informeer ik u.

Zonder aanvullende gegevens en concrete informatie die we opgevraagd hebben kan ik op dit moment tot mijn spijt geen concrete actie voor u ondernemen. We vragen deze informatie niet op zonder reden. Mocht u toch opnieuw tegen onregelmatigheden aanlopen dan raad ik u aan dit melden bij onze Klantenservice.