Opgelost door POSTNL: Poststukken niet ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 332074
Gebruiker
rfderooij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De laatste week wordt mijn post slecht bezorgd.
Vorige week zou er post komen, waaronder rouwkaarten en nog wat andere poststukken ( maandblad).
De TV gids van deze week is dan wéér wel op tijd bezorgd.
Wat gaat er mis tijdens de verzending en sorteerproces?
Hoop snel op een antwoord.

De oplossing

Uitzoeken wat er mis gaat bij de bezorging van post ( ook het sorteerproces).

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,mevrouw De Rooij,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van van uw poststukken.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u dit als ontzettend vervelend ervaart. Ik wil u hier dan ook namens PostNL mijn oprechte excuses voor aanbieden.
    In mijn gegevens zie ik dat u hier op 13-11, via Twitter, een klacht over heeft ingediend. Ik ga er dan ook vanuit dat hiermee de situatie is afgehandeld. Mocht deze situatie zich vaker voordoen, dan adviseer ik u om hier weer contact over op te nemen.


    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rfderooij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen