Opgelost door POSTNL: poststukken van het hele bedrijventerrein komt in onze postbus terecht op de Nieuwe Hemweg 7 P.

sad Opgelost
GlobeCenters

Postbode neemt niet de moeite om de post in de juiste postbussen te doen. Alle post van het bedrijventerrein wordt bij ons (nieuwe Hemweg 7 P) in de postbus gepropt. In de bijlage vindt u de poststukken van onze buren, die gewoon een postbus voor hun deur hebben.

Ervoor zorg dragen dat de postbode zijn werk goed doet en de post bezorgd op de juiste adressen. Dat is zijn core taak, lijkt ons.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u regelmatig post van een andere adressen ontvangt. Ik kan me voorstellen dat u dit niet prettig vindt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag een klacht doorgeven om de situatie met de bezorger(s) te laten bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Zijn de toevoegingen bij deze huisnummers allemaal officieel door de gemeente toegekend?

- Op welke datum heeft u de verkeerd bezorgde post ontvangen die zichtbaar is op de meegestuurde afbeelding?

- Heeft u de verkeerde bezorgde post in de oranje brievenbus gedaan of op het juiste adres afgeleverd of wilt u dat we de verkeerd bezorgde post bij u afhalen?

- Wat is uw e-mailadres?

GlobeCenters
    ik heb de klacht omschreven in klachtenkompas dat de postbezorger bij ons bedrijf op de Nieuwe Hemweg 7P alle post van het hele terrein in ons brievenbus heeft gegooid.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik snap inderdaad dat u deze klacht heeft omschreven. Wij hebben u nog bepaalde gegevens uitgevraagd. Deze gegevens hebben wij uitgevraagd om de klacht op de juiste manier door te zetten naar de juiste afdeling. Ik wil u daarom toch vragen om deze gegevens alsnog toe te sturen.

GlobeCenters
    * JA, ZE STAAN OOK GROOT AANGEGEVEN OP DE GEVEL EN BIJ DE VOORDEUREN.

* DE FOTO WAS VAN VRIJDAG 3 JULI 2020.

* WE HEBBEN ZE WEER IN DE ORANJE BRIEVENBUS GEGOOID.

- Wat is uw e-mailadres?
    * INFO@GLOBECENTERS.NL
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

GlobeCenters
De bezorgers goed te informeren hoe de post op een bedrijventerrein moet worden bezorgd.