Opgelost door POSTNL: poststukken van het hele bedrijventerrein komt in onze postbus terecht op de Nieuwe Hemweg 7 P.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 461172
Gebruiker
GlobeCenters
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Postbode neemt niet de moeite om de post in de juiste postbussen te doen. Alle post van het bedrijventerrein wordt bij ons (nieuwe Hemweg 7 P) in de postbus gepropt. In de bijlage vindt u de poststukken van onze buren, die gewoon een postbus voor hun deur hebben.

De oplossing

Ervoor zorg dragen dat de postbode zijn werk goed doet en de post bezorgd op de juiste adressen. Dat is zijn core taak, lijkt ons.

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u regelmatig post van een andere adressen ontvangt. Ik kan me voorstellen dat u dit niet prettig vindt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik wil graag een klacht doorgeven om de situatie met de bezorger(s) te laten bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Zijn de toevoegingen bij deze huisnummers allemaal officieel door de gemeente toegekend?

    - Op welke datum heeft u de verkeerd bezorgde post ontvangen die zichtbaar is op de meegestuurde afbeelding?

    - Heeft u de verkeerde bezorgde post in de oranje brievenbus gedaan of op het juiste adres afgeleverd of wilt u dat we de verkeerd bezorgde post bij u afhalen?

    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    GlobeCenters
    Datum
    ik heb de klacht omschreven in klachtenkompas dat de postbezorger bij ons bedrijf op de Nieuwe Hemweg 7P alle post van het hele terrein in ons brievenbus heeft gegooid.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik snap inderdaad dat u deze klacht heeft omschreven. Wij hebben u nog bepaalde gegevens uitgevraagd. Deze gegevens hebben wij uitgevraagd om de klacht op de juiste manier door te zetten naar de juiste afdeling. Ik wil u daarom toch vragen om deze gegevens alsnog toe te sturen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    GlobeCenters
    Datum
    - Zijn de toevoegingen bij deze huisnummers allemaal officieel door de gemeente toegekend?
    * JA, ZE STAAN OOK GROOT AANGEGEVEN OP DE GEVEL EN BIJ DE VOORDEUREN.

    - Op welke datum heeft u de verkeerd bezorgde post ontvangen die zichtbaar is op de meegestuurde afbeelding?
    * DE FOTO WAS VAN VRIJDAG 3 JULI 2020.

    - Heeft u de verkeerde bezorgde post in de oranje brievenbus gedaan of op het juiste adres afgeleverd of wilt u dat we de verkeerd bezorgde post bij u afhalen?
    * WE HEBBEN ZE WEER IN DE ORANJE BRIEVENBUS GEGOOID.

    - Wat is uw e-mailadres?
    * INFO@GLOBECENTERS.NL
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GlobeCenters
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bezorgers goed te informeren hoe de post op een bedrijventerrein moet worden bezorgd.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen