Klacht POSTNL: posttarieven 2013....worden telkens verhoogd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 36298
Gebruiker
marleentje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo,
omdat het niet de eerste keer is dat ik bij het postkantoor kom en de tarieven gewijzigd zijn wil ik hierover mijn ongenoegen uitspreken.
Ik verzend als particulier op E-bay soms brieven/pakjes voornamelijk binnen Nederland.
Ik heb de "handige folder" Posttarieven 2013,ik hanteer op E-bay de posttarieven die hierin vermeld staan...E-bay doet dit ook als ze haar facturen opstellen.
Laat ik bij het postkantoor de brieven frankeren wat blijkt: porto kosten verhoogd!!
brieven > 100gram van € 1,62 naar € 1,80 >500gram van € 2,70 naar € 3,00
Gebruik liever geen folder als de tarieven vaak worden aangepast ,vermeld dan meteen naar de web-site.

met vriendelijke groeten,Marleen Ackerman

De oplossing

duidelijkheid en laat het bedrijven zoals E-bay weten als de tarieven "weer eens "gewijzigd worden.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Ackerman,Bedankt voor uw reactie op deze website. Fijn dat u meedenkt over onze producten en diensten en de verbetering daarvan. Wij horen graag van onze klanten wat zij belangrijk vinden binnen onze dienstverlening. Ik heb uw bericht inmiddels doorgegeven aan de betrokken afdeling. Zij zullen dit gebruiken om te bekijken of we onze dienstverlening in de toekomst kunnen verbeteren.Voor het ontstane ongemak bied ik u mijn excuses aan.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    marleentje
    Datum
    Post.Nl zegt dat alle wijzigingen van tarieven duidelijk vermeld wordt.
    Als op een folder staat tarieven 2013 ,dat deze niet - tig aantal keren per jaar gewijzigd moeten worden,zet dan duidelijk op de folder Tijdelijke tarieven of geldig van/tot !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marleentje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen