Klacht POSTNL: POSTVERZENDING TE SNEL NAAR AFHAALPUNT GEBRACHT

reële man

Het pakket dat ik echt nodig heb is vandaag direct bij het desbetreffende afhaalpunt bezorgd. Dit afhaalpunt is ook maar tot 1800 geopend. Dit kwam omdat ik niet thuis was. Ik baal hier van en de post is ook telefonisch niet bereikbaar. Waardeloze service.

Postverzending weer aan postbezorger afgeven zodat deze mijn stuk aan de buren kan afgeven. Er zijn overdags genoeg mensen in mijn directe omgeving thuis.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket direct is afgeleverd bij een PostNL-punt. Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent en graag het pakket thuis of bij uw buren wilt laten afleveren. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Een bezorger is niet verplicht pakketten in uw afwezigheid bij buren af te leveren. Het is niet mogelijk om het pakket alsnog thuis te ontvangen of bij uw buren te laten afleveren, de zending is beschikbaar bij het PostNL-punt. Wel wil ik uiteraard graag een melding maken om de bezorger aan te spreken, omdat er normaal twee bezorgpogingen gedaan moesten worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en eventueel een klacht door te kunnen geven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is uw e-mailadres?
    - Is er op 3 februari wel een briefje achtergelaten?

Hartelijk dank voor uw reactie.

Uit uw bericht begrijp ik dat u niet thuis was op drie februari, om 13:33 en dat u een 'niet thuis' bericht in uw brievenbus ontvangen heeft.

We bieden pakketten tegenwoordig nog maar één keer aan en worden daarna bezorgd bij een PostNL-locatie. De bezorger heeft dan ook correct gehandeld, waardoor ik geen klacht kan registreren. Mijn excuses voor dit ongemak.