Opgelost door POSTNL: Postzegel code

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 338170
Gebruiker
Shapphirelake
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op Twitter gevraagd of ik 1 postzegel code kan gebruiken voor elke kaart die ik verstuurd. Nu heb ik dit gedaan. En vervolgens hoor ik van mensen dat dit niet kan. Ik heb al de kaarten al verstuurd met 1 en dezelfde postzegel, omdat post NL tegen mij heeft gezegd dat dit kan.

De oplossing

Betere uitleg hier over, want er is ook niks over te vinden.

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over postzegelcodes. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Allereerst excuses voor de verwarring die is onstaan! De postzegelcode is inderdaad bedoeld om één poststuk te frankeren. Het is niet de bedoeling om verschillende poststukken te versturen met dezelfde code. Ik vrees dat mijn collega u verkeerd heeft begrepen. Excuses daarvoor! Hopelijk is het nu voor u duidelijk.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Shapphirelake
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen