Opgelost door POSTNL: Postzegelcode gewoon netjes betaald.
Details
De klacht
Ik heb een tijdje geleden een kaart verstuurd met een postzegelcode die ik via PostNL heb opgevraagd. Dit koste mij €0,91 cent. Ik heb de code netjes rechtsboven in de hoek duidelijk opgeschreven.Tot mijn grote verbazing kreeg ik vorige week een kaart met een betalingsherinnering dat er post was verstuurd met te weinig postzegels en of ik even €3,64 portokosten wil betalen.
Dit is maar liefst 4 keer zoveel, terwijl ik de kaart destijds gewoon met een betaalde postzegelcode op de bus heb gedaan.
Ik vind dit niet zo netjes en maak ook geen gebruik meer van de postzegelcode’s.
Ik ben hier echt niet blij mee!
Met vriendelijke groet,
Mevrouw van der Meer- van der Zeeuw
De oplossing
Eigenlijk wil ik dat dit bedrag teruggedraaid wordt, omdat ik de postzegel netjes betaald heb.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.