Opgelost door POSTNL: Postzegelcode gewoon netjes betaald.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 493634
Gebruiker
Deb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een tijdje geleden een kaart verstuurd met een postzegelcode die ik via PostNL heb opgevraagd. Dit koste mij €0,91 cent. Ik heb de code netjes rechtsboven in de hoek duidelijk opgeschreven.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik vorige week een kaart met een betalingsherinnering dat er post was verstuurd met te weinig postzegels en of ik even €3,64 portokosten wil betalen.
Dit is maar liefst 4 keer zoveel, terwijl ik de kaart destijds gewoon met een betaalde postzegelcode op de bus heb gedaan.
Ik vind dit niet zo netjes en maak ook geen gebruik meer van de postzegelcode’s.
Ik ben hier echt niet blij mee!

Met vriendelijke groet,

Mevrouw van der Meer- van der Zeeuw

De oplossing

Eigenlijk wil ik dat dit bedrag teruggedraaid wordt, omdat ik de postzegel netjes betaald heb.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Deb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kan niks anders zeggen dan dat het probleem op een geweldige manier is opgelost! Mijn dank!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen