Opgelost door POSTNL: Postzegelcode per abuis 2x gebruikt

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 488949
Gebruiker
Hansie1954#001
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nou ja....klacht
Meer een fout van mij....

De oplossing

Ik heb vandaag er abuis een postzegelcode twee keer gebruikt, dat was niet handig...
Eerste code is brief aan Ronald Koolmees , Waarmanslag 22, 2805 EW GOUDA met code AP3 E4W 3V1. Dit is correct !
Later vandaag heb ik dezelfde code gebruikt op een brief naar Eric de Jonge, Herikebrink 22, 7544 EV ENSCHEDE.
Deze brief had de code
9CB XX7 8B2 moeten hebben !!
Wat nu te doen ??

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik zie dat u reeds via een andere melding op deze site hetzelfde probleem heeft aangekaart. Ik heb u daar een reactie gestuurd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hansie1954#001
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goede oplossing ! Heeft evt een ‘vervolg’ voor mij mbt te weinig betaalde portokosten ....🤔
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen