Klacht POSTNL: Postzegels verkoop

x

Op zondag 29-06-2020 om 19:58 uur heb ik 25 postzegels gekocht van € 0,91. Ik heb € 25,00 betaald. Niet aan de prijs gedacht.
Adres is Johan's Supermarkt. Sportsingel 13 Rotterdam

De verkoop van de postzegels is niet goed. Zelf niet gereageerd.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u onlangs 25 euro heeft betaald voor de aanschaf van 25 postzegels, terwijl de waarde van één zegel €0,91 is. Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent.Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb uw klacht gemeld bij de verantwoordelijke afdeling, deze melding zal met de medewerkers van het betreffende kantoor worden besproken. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. We zullen uw informatie gebruiken om onze service en dienstverlening te verbeteren. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.