Klacht POSTNL: postzegels.Eenmalig. nu schrijft Postnl, abonnement jaarlijks. Wil ik NIET en was besproken !

pollewop

Ben gebeld door Postnl met de aanbieding voor postzegels en dan krijg je een digitale camera. Heb in het gesprek DUIDELIJK aangegeven dat ik GEEN abonnement wil maar alleen eenmalig de aanbiedingsset. Medewerker heeft het nog nagevraagd bij de vloermanager en dat was geen probleem. daarna zouden ze een bandje afspelen en daarin werd toch gesproken over een jaarlijks abonnement. Na het bandje heb ik DUIDELIJK gezegd dat ik dat niet wil en dat het echt eenmalig moet zijn. Dat zou volgens Postnl geen probleem zijn. Nu heb ik brief ontvangen waarin WEER staat dat ik een jaarlijks abonnement heb. Daar ben ik het niet mee eens, en wil zoals afgesproken niet meer ontvangen dan het aanbiedingspakket !! Via het mailadres dat in de brief staat kom ik niet verder dus doe ik het maar via jullie...in de hoop dat ik daar mee verder kom.

Ik zou het op prijs stellen als mij sowiezo duidelijk wordt gemaakt OP papier dat het inderdaad bij mij om een eenmalige bestelling gaat zoals afgesproken. Die zal ik dan betalen en daarna wil ik er niets meer van weten. Dan heb ik voorlopig voldoende postzegels.
Het valt me eigenlijk een beetje tegen dat Postnl dit soort verkooptechnieken gaat gebruiken.

Geachte mevrouw De Rijk,Hartelijk dank voor uw melding. U geeft aan dat er een jaarabonnement is afgesloten terwijl u nadrukkelijk heeft aangegeven geen abonnement te willen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn verontschuldigingen aan. Uw melding heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling, met het verzoek hierover contact met u op te nemen. Ik verzoek u de melding op deze site af te sluiten wanneer u de reactie heeft ontvangen en uw probleem hiermee is opgelost. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL. Met vriendelijke groet,Tamar