Klacht POSTNL: Praten tegen een muur, men weet niets en heeft geen oplossing.
Details
De klacht
Post nl kon mijn pakje niet bezorgen ondanks track & trace. Hebben het maar meteen teruggestuurd naar USA. Adres was goed maar waarschijnlijk was de pakketbezorger de nederlandse taal niet machtig. Nu zit ik met de extra kosten en de tijd. De klantenservice van post nl kan helemaal niets voor je doen. Men weet daar niet meer dan dat je zelf ook al weet. Dus bel maar niet want het kost alleen maar geld. Gezien het enorme aantal klachten op internet over deze dienst en het feit dat het niet verbeterd doet mij het ergste vrezen voor dit bedrijf. Het gaat het zeker niet redden in de toekomst.De oplossing
Klantenservice opheffen en personeel naar huis sturen en beginnen met een totaal nieuwe opzet van deze afdeling.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.