Klacht POSTNL: Praten tegen een muur, men weet niets en heeft geen oplossing.

Martsrep

Post nl kon mijn pakje niet bezorgen ondanks track & trace. Hebben het maar meteen teruggestuurd naar USA. Adres was goed maar waarschijnlijk was de pakketbezorger de nederlandse taal niet machtig. Nu zit ik met de extra kosten en de tijd. De klantenservice van post nl kan helemaal niets voor je doen. Men weet daar niet meer dan dat je zelf ook al weet. Dus bel maar niet want het kost alleen maar geld. Gezien het enorme aantal klachten op internet over deze dienst en het feit dat het niet verbeterd doet mij het ergste vrezen voor dit bedrijf. Het gaat het zeker niet redden in de toekomst.

Klantenservice opheffen en personeel naar huis sturen en beginnen met een totaal nieuwe opzet van deze afdeling.

Geachte heer, mevrouw Setz,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel spijtig om te vernemen dat uw pakket retour is gezonden. Ik begrijp dat dit niet prettig is en ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt.

Helaas heeft u de barcode van het pakket niet meegezonden, maar de exacte reden van retour kan ik ook niet uit track en trace halen. Dit wordt altijd op het pakket zelf vermeld. Het kan dat er iets anders aan de hand is geweest, dit hoeft niet altijd met de adressering op het pakket te maken te hebben.

Ik kan u in dit geval enkel adviseren om aan te afzender te vragen u die u een seintje kan geven wanneer het pakket terug is en dan vragen wat er als reden van retour op het pakket staat. Mocht de reden van retour onterecht zijn dan heeft de afzender nog wel de mogelijkheid om een onderzoek te starten via zijn of haar lokale postdienst. Dit is internationaal zo afgesproken.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet