Klacht POSTNL: Printen van Digitale Postzegels

Klachtnummer
# 88320
Gebruiker
Marcelbachus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

HEb een Dymo Printer wilde een Digitale Postzegel printen echter op een Mac blijft het programma zeggen installeer Dymo software versie 8.5, en op de windows machine zegt het programma steeds geen bruikbare labelprinter gevonden. Dit terwijl ik de printer rechtstreeks op de pc heb aangesloten.
Zal wel goed lopen dat digitaal printen van de postzegels?????

mvg,
Marcel Bachus

De oplossing

Software op website aanpassen zodat dit wel mogelijk is, het is verdomme alleen maar een XML bestand dat je naar de printer moet sturen. Gebruik deze methode zelf ook om labels te maken bij mijn werkgever.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Bachus,Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u tegen problemen aanloopt bij het printen met uw Dymo Printer. Ik begrijp dat dit erg frustrerend is. Graag geef ik u een toelichting.De Digitale postzegel is een product van onze Zakelijke Markt. Voor meer informatie over het gebruik hiervan adviseer ik u daarom contact op te nemen met de Klantenservice van onze Zakelijke Markt. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer 088-8686868 (bereikbaar op ma-vr, 8.00-18.00 uur) en via de contactgegevens onderaan op de website http://www.postnl.nl/klantenservice/ Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen