Klacht POSTNL: Prioriteit medicijnen pakketje uit Italië na 1 week nog niet bezorgd

Gerard56

Geen medicijnen post uit Italië

Pakketje waarop gewacht wordt uit Seveso bij Milaan traceren en bezorgen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakketje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat u graag dit pakketje zo snel mogelijk wilt ontvangen en wilt weten waar het pakketje zich op dit moment bevindt. Helaas lijkt het pakketje verzonden te zijn als normale briefpost zonder trackingnummer, waardoor ik dit pakketje helaas niet kan volgen. Ik kan daarom helaas niet voor u achterhalen waar het pakketje op dit moment is, of het in Nederland aan is gekomen of wanneer het precies bezorgd zal worden. Mocht het te lang duren, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing.