Klacht POSTNL: probleem oplossen

Klachtnummer
# 404495
Gebruiker
van zelst
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb geen zin om voor de zoveelste keer uit te leggen plan om er iets aan te doen postbesteller rond loopt die voor hij aan zij ronde begint alles vast scant als zijnde bezorgt dat heb ik inmiddels al 5 keer verteld
jullie service pag
geprobeerd maar dat is geen succes of is dat de bedoeling
hoe willen jullie dan aan de track en trace code. s komen en mijn e-mail adres, jullie kunnen ook de telefoon pakken en even bellen misschien een idee?

De oplossing

eens ophouden met niets zeggende antwoorden geven aktie ondernemen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een door u te ontvangen briefpostzending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat gek dat de bezorger alles al scant voordat deze aan zijn of haar rit begint. Uit uw bericht begrijp ik dat u geen track & trace code of gegevens wilt delen via hier. In dat geval raad ik u aan ons te bellen op 088 225 5555 of contact op te nemen via één van onze Sociale Media accounts (Twitter of Facebook). U kunt ook een live chat met ons starten via onze website.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen