Klacht POSTNL: Problemen met pakket

Robinvdb

Een maand geleden een pakket besteld uit het buitenland. Het pakket ligt nu al 3 weken bij de douane en ook al aanvullende informatie gegeven nadat ik een brief had ontvangen. Toen ik maar niks binnen kreeg nog een paar keer met post NL gebeld die mij vertelde dat ik het formulier met info over het pakket nog maals moest invullen. Ik heb totaal geen duidelijkheid over waar mijn pakket is en wanneer en of ik het ooit nog ga ontvangen.

Mijn pakket zo snel mogelijk ontvangen en wat meer duidelijkheid over de levertijd en locatie.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Deze is al enige tijd onderweg en u zou graag willen weten wanneer het uw kant op komt. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u nu wel graag meer duidelijkheid wilt over uw zending. Ik heb de gegevens er bij gepakt en zie dat er wat onduidelijkheid was over de inhoud van de zending waardoor de afdeling inklaring het nu verder moet onderzoeken. Zij geven ook aan dat dit enige tijd kan duren. Hoeveel tijd dit precies in beslag gaat nemen, durf ik niet zo te zeggen. Ziet u eind volgende week nog steeds geen updates, dan mag u altijd weer even contact opnemen met onze klantenservice zodat we kunnen kijken wat we verder nog voor u kunnen betekenen.