Klacht POSTNL: Proces bij post.nl klopt niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 414357
Gebruiker
D
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bij een pakket uit amerika pas op oudjaarsdag de kennisgeving ontvangen. Terwijl het er blijkbaar al van de 24e lag. Op nieuwjaarsdag was alles gesloten. Op 2 januari is het al om 1015h teruggestuurd en was niet meer tegen te houden. Meerdere keren gebeld en klachten ingediend. Klachten worden blijkbaar alleen intern behandeld en de klager krijgt hierover geen feedback. Nu heb ik schade omdat ik opnieuw moet laten opsturen. Ik wou die schade verhalen maar ik wordt gewoon opgehangen 2 x telefonisch en 1 maal via de chat. Schandalig. Ze verschuilen zich gewoon erachter dat ik de ontvanger ben en dus niet hun opdrachtgever. Van coulance hebben ze ook nog nooit gehoord blijkbaar. Doir dit gedoe heb ik 350 euro indirecte schade. En de 30 directe schade. Voor de 30 had ik vergoeding gevraagd maar het boeit ze niks. Zeer zeer slecht en ik ben zeer ontevreden.

De oplossing

Mij die 30 vergoed maar die hoop heb ik al opgegeven.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U kreeg te laat de kennisgeving in de bus en het pakket lag tevens niet meer voor u klaar en was al retour gezonden. U zou graag een coulance hiervoor zien. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat spijtig dat u zo laat de kennisgeving heeft ontvangen. Volgens mijn gegevens is hierover inmiddels een klacht ingediend en is dit besproken met de verantwoordelijke medewerkers zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

    Verder kan ik niets voor u betekenen. De zending is inmiddels retour en dat proces kunnen we niet meer tegenhouden. Ik kan niet aan uw verzoek tot een coulance voorzien. Dat valt onder gevolgschade en dat is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden. Ik raad u aan om dit bij de afzender te melden. Wellicht kunnen zij alvast een nieuwe zending toesturen of hebben zij een andere gepaste oplossing. Ik wil u namens PostNL uiteraard mijn excuses aanbieden voor deze vervelende gang van zaken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D
Datum
Uiteindelijke oplossing
Veel bla bla bla. En geen daden. Ik vertel dit tegen al mijn kennissen en vrienden en zodra het even kan zal ik in de toekomst gebruik maken van andere dienstverleners. Dit is beneden alle maat. Post.nl maakt het waar hahaha wat n farce. Jullie moeten je diep schamen. Ik hoop dat er zoiets bestaat als karma en dat de hoofdverantwoordelijke voor deze beslissingen tav dit beleid zijn portie ellende krijgt die hij of zij verdiend.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen