Klacht POSTNL: Product niet geleverd

Arjan

Hallo,
Ik zou gisteren een pakketje ontvangen van jullie, die heb ik dus niet ontvangen.
Er zat een briefje in de brievenbus omdat er niemand thuis was. En toen heeft dus de bezorger het pakketje in de prullenbak bij de voordeur neergelegd. Dit stond ook op het briefje, volgens mij nadat hij bij 2 buren was geweest die ook niet thuis waren.
Nu heb ik dus geen product en alleen het briefje waarop staat dat hij/zij het in de prullenbak heeft gelegd.

Wat kunnen we hier aan doen??

Het product nu wel leveren.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Volgens het ontvangen briefje zou het in de prullenbak moeten liggen bij de voordeur. Echter heeft u daar niets aangetroffen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat u niets heeft aangetroffen. Ik wil graag even meekijken naar de situatie en zo nodig gelijk een klacht aanmaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- De 3S-code van het betreffende pakket
    - Uw e-mailadres

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via (privé) een reactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Arjan
    Bij deze het 3s nummer en mijn email;
    3STUNM016436533
    arjansluiter@hotmail.com
    Geachte heer Sluiter,

Bedankt voor uw reactie en het sturen van de aanvullende gegevens. Graag reageer ik op uw bericht.

Om ervoor te zorgen dat deze situatie zich in de toekomst niet meer voordoet, heb ik uw melding direct doorgestuurd naar de leidinggevende van de betreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Wat betreft het pakket zelf, wil ik u verwijzen naar de afzender voor een passende oplossing. Aangezien u een klant bent van de afzender en niet van ons, kunnen wij u geen oplossing bieden.