Opgelost door POSTNL: Product van ebay besteld

# 191481
Joey

Ik heb nu ongeveer een maandje geleden een pakketje besteld op ebay en is van amerika
Naar engeland gekomen zonder problemen nu geeft de tracking aan dat het in amsterdam is en wordt steeds in de verkeerde richting gezonde zoals ik kan af lezen
Als jullie het pakket hebben willen jullie me mailen om dit af te handelen
joey.bonten@gmail.com

Alvast bedankt joey

De oplossing die ik wens is dat het graag als nog naar mijn adres word verstuurt en als het niet mogelijk is dat ik het zelf ophaal

Als jullie het pakket vinden kunnen jullie het dan sturen naar:

Joey bonten
O.L.Vrouwestraat 36 6461BR Kerkrade
Limburg

Alvast bedankt joey

Geachte heer Bonten,

Uit uw bericht begrijp ik dat u graag uw pakketje wilt ontvangen.

Ik heb direct de tracking code gecheckt en zie dat uw pakketje gisteren is afgeleverd in Kerkrade. Dit is de code waarmee u uw pakketje kunt volgen via onze website: 3SPAMS8463111. U kunt het pakketje afhalen bij het postkantoor.

Ik ga ervan uit u naar behoren te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Bertrand
    Klantenservice PostNL
    Joey
    Het pakketje is zoals vermeld aan gekomen dank jullie wel voor de inlichting