Opgelost door POSTNL: Product wordt door onduidelijke reden niet uitgeleverd. ‘Verzending mislukt’ .

Eshuisalmelo

Ik heb een smartwatch van 20 dollar besteld op Aliexpress. Via de track en trace zie ik van de een op de andere dag ‘verzending mislukt’. De zending is op dat moment al in Nederland. Ik heb ondertussen al 10 keer contact gehad met verschillende medewerkers van PostNL. 9 van deze medewerkers konden niet voor mij betekenen. 1 medewerker gaf aan dat ik een mail, aankoopbewijs en wat aanvullende info kon mailen naar bva imec. Dit heb ik gedaan , maar geen enkele reactie, vooralsnog. De medewerker geven aan dat mijn adresgegevens klaarblijkelijk niet duidelijk zijn!? Vreemd verhaal, daar ik al jaren diverse producten koop bij Aliexpress. Wat kan ik nog doen om het pakketje als nog geleverd te krijgen?

Mvg Han

Graag het pakketje leveren en evt bellen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u al enige tijd wacht op een pakket uit het buitenland. Ik begrijp dat u graag wilt weten wanneer het pakket bezorgd zal worden. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status van uw pakket gecontroleerd. De zending is op 6 juli bij onze afdeling inklaringen binnen gekomen. Op dezelfde datum is een brief naar u verzonden, in deze brief verzoeken we u meer informatie door te geven over de waarde van de zending zodat we het pakket verder kunnen verwerken. Deze informatie kunt u eventueel bij een volgende zending aanleveren via www.postnl.nl/bva indien u de brief niet ontvangt.

Volgens mijn informatie is het pakket inmiddels al verder verwerkt en op 12 juli 2019 op uw adres afgeleverd. Ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.

Eshuisalmelo