Opgelost door POSTNL: Producten besteld bij AliExpress 17euro (2 tonige claxon). Nu schijnt deze vast gehouden zijn dodoua

content Opgelost
Unnesop

Pakket vast gehouden door douane AliExpress.

Er staat neem contact op met douane...hoe? Heb geen nummer van post.
Een brief die ik zou krijgen daar de gegevens niet duidelijk zouden kunnen zijn. Nog niets ontvangen. Ook Link online ingevuld maar geeft geen oplossing op dit moment

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van u wpakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat er meer informatie nodig is over uw pakket. Er is daarom ook een brief naar u toegestuurd waarin wij u vragen om meer informatie aan te leveren. Het is goed mogelijk dat u deze nog moet ontvangen. U hoeft hier echter niet op te wachten, want u kunt de informatie alvast aanleveren via: postnl.nl/bva. Uw pakket wordt dus niet vastgehouden door de Douane en u hoeft hier ook geen contact mee op te nemen. Ik raad u aan om de volgende keer uw pakket te volgen via de website van PostNL: www.internationalparceltracking.com. Deze geeft u de juiste informatie.