Klacht POSTNL: Produkt niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 380830
Gebruiker
Oldtimer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een verjaardagscadeau bij Bol.com besteld opd.d.26 juli .
Zij maken reclame over vandaag besteld morgen geleverd, helaas lukt dat niet met post.nl.
Ik kreeg via track en trace bericht dat zaterdagmiddag geleverd zou worden ,nadat de tijd bijna verstreken was werd de leverdatum verzet naar maandag 29 juli. Vandaag weer gewacht op het pakket en weer hetzelfde liedje . Bijna was de tijd verstreken en wordt de bezorgtijd weer verplaatst naar morgen 30 juli. Dus dat wordt 3 keer wachten op de bezorger( of we niets anders te doen hebben ). Als ze morgen komen kunnen ze het pakket weer mee terug nemen ( de verjaardag is al geweest )
Bedankt Post.nl

De oplossing

Ik hoop dat jullie dit eens ter harte nemen want dit is niet de eerste keer dat mij dit overkomt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. Eerst is er vertraging ontstaan en vervolgens krijgt u een melding dat de bezorger u gemist heeft, terwijl u gewoon thuis was. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De precieze reden van deze vertraging kan ik tot mijn spijt niet achterhalen. We streven er uiteraard naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, dit is echter geen garantie. Een enkele keer kan er tijdens het sorteer- of bezorgproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag. Het spijt me dat dit bij uw zending is gebeurd.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht in verband met de gemiste bezorgpoging. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling, u kunt erop vertrouwen dat klachten serieus worden behandeld om herhaling te voorkomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oldtimer
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is een standaard verhaal( halen ze zo uit de la ). Ze geven geen reactie op het feit dat ze de zaak manipuleren . Als ik om 16.25 uur op track en trace kijk en zie daar staan dat de bezorger ons om 16.51 uur heeft gemist ( trouwens ook geen kaartje in de bus ) dan is dat “ bedriegen “ . Trouwens 2 dagen na dit incident heb ik nog steeds niets gekregen en zeggen ze dat ik het product kan afhalen op een post nl afhaal lokatie . Hoe gek kun je het maken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen