Klacht POSTNL: Pskket post niet bezorgd

Ice

8 bestellingen nooit geleverd terwijl in de app staat dat deze nog altijd bezorgd gaan worden alleen wanneer is niet bekend, ja, ja

Checken waar dit is gebleven !

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u deze bestellingen tot op heden niet heeft ontvangen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat zijn de Track & Trace codes van deze pakketten?

- Of gaat het om pakjes zonder code die u in app heeft gezien? Zo ja, op welke datum? En wie zijn de afzenders?