Klacht POSTNL: puinhoop

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 480028
Gebruiker
Frans.volckerick
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb alweer geen post ontvangen die werd weer gegeven op mijn app zou een kontract ontvangen op 15-09-2020 kwam natuurlijk niks ik dacht wacht nog een dag.
De 16e september ook niks het is nu de zoveelste keer dat het verkeerd gaat op 24-08-2020 heb ik ook een keer gebeld was er ook post verdwenen daar heb ik ook niets meer van gehoord .
het was een uitnodiging voor een bruiloft daar hebben we nooit meer iets van gehoord de brief.. die ik nu moet hebben stop ik erbij als bijlage .
als ik nu niets meer hoor van jullie deze week dan schakel ik kassa of radar in want het begint nu echt te vervelen want het word ook te duur ,

De oplossing

Wat ik wil dat het personeel opgeleid word hoe ze een brief moeten deponeren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u via Mijn Post afbeeldingen heeft gezien van uw poststukken, maar tot op heden de zendingen niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en een oplossing wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet achterhalen waar de post zich bevindt. De afbeeldingen in Mijn Post worden gemaakt tijdens het sorteerproces. Mogelijk is er later in het proces vertraging ontstaan, poststukken kunnen er uiterlijk vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) over doen. Omdat u aangeeft dat het poststuk dinsdag 15 september werd verwacht, raad ik u aan om tot en met zaterdag 19 september (de vijfde bezorgdag) af te wachten. Als het poststuk na zaterdag nog niet afgeleverd is dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze Klantenservice om een klacht te registreren. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frans.volckerick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Die was er niet we gaan wel bij onze rechtsbijstand informatie halen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen