Klacht POSTNL: puinhoop

Frans.volckerick

Heb alweer geen post ontvangen die werd weer gegeven op mijn app zou een kontract ontvangen op 15-09-2020 kwam natuurlijk niks ik dacht wacht nog een dag.
De 16e september ook niks het is nu de zoveelste keer dat het verkeerd gaat op 24-08-2020 heb ik ook een keer gebeld was er ook post verdwenen daar heb ik ook niets meer van gehoord .
het was een uitnodiging voor een bruiloft daar hebben we nooit meer iets van gehoord de brief.. die ik nu moet hebben stop ik erbij als bijlage .
als ik nu niets meer hoor van jullie deze week dan schakel ik kassa of radar in want het begint nu echt te vervelen want het word ook te duur ,

Wat ik wil dat het personeel opgeleid word hoe ze een brief moeten deponeren

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u via Mijn Post afbeeldingen heeft gezien van uw poststukken, maar tot op heden de zendingen niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en een oplossing wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet achterhalen waar de post zich bevindt. De afbeeldingen in Mijn Post worden gemaakt tijdens het sorteerproces. Mogelijk is er later in het proces vertraging ontstaan, poststukken kunnen er uiterlijk vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) over doen. Omdat u aangeeft dat het poststuk dinsdag 15 september werd verwacht, raad ik u aan om tot en met zaterdag 19 september (de vijfde bezorgdag) af te wachten. Als het poststuk na zaterdag nog niet afgeleverd is dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze Klantenservice om een klacht te registreren. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

Frans.volckerick
Die was er niet we gaan wel bij onze rechtsbijstand informatie halen