Opgelost door POSTNL: Rampzalig PostNL

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 282591
Gebruiker
Doreen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Moet 2 aangetekende pakketten ontvangen van PostNL
Maar de track en tracecodes werken niet en die staan sinds gistermorgen nog steeds op de status aangemeld maar nog niet ontvangen
Heb 3 keer met het bedrijf gebeld of de pakketten wel daadwerkelijk verstuurd waren en zij verzekerden mij dat deze gisteren verstuurd waren
Vanmorgen weer gebeld met het bedrijf en ze vertellen mij dat de pakketten niet waren gescand door PostNL
Dit is toch van de gekke ze kunnen al niet op tijd leveren
Maar voorzie nu helemaal een probleem met mijn pakketten dat deze niet geleverd worden
Want postcodes zoeken is erg moeilijk voor post en
Ook getwitterd met PostNL maar tot op heden na 6 uur
Nog geen reactie ook gechat met PostNL evenmin een reactie en erg onbeschofte medewerker

De oplossing

Dat mijn pakketten geleverd worden
IK HEB ER VOOR BETAALD!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Doreen
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Doreen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?