Klacht POSTNL: Reactie op de mail van post nl

Plaque 1964

Hoop dat het goed komt
En dat ze er echt iets aan doen

In ieder geval een reactie

Geachte heer, mevrouw Plakke,

Uit voorgaande correspondentie is duidelijk geworden dat u uw klacht meermalen ingediend heeft. Ik heb u een reactie gestuurd bij uw andere klacht.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Rodney
    PostNL

Plaque 1964
Ga maar naar de verzender, en laat die maar een onderzoek instellen Het probleem met post nl is. Ze luisteren niet, of willen niet luisteren. En het ergste is dat ik ze vertel dat ik de verzender heb gesproken. En die vertelde. Dat ze het hebben afgegeven bij post nl. Dus ze kunnen niks meer voor me betekenen. PayPal zij het zelfde. En wat doet post. Nl, in de 4 weken. Eerst naar een verkeerde zending zoeken. En als je ze dan verteld dat het om een zending gaat die gewoon op een verkeerd adres is afgegeven maar ook nog voor getekend is zeggen ze. We weten niet waar het paket is, we kunnen het niet meer achter halen. Dus we kunnen niks voor je betekenen. De hele afhandeling van de klacht bij post, en hoe ze dit benaderd en afgehandeld hebben is te schandalig voor woorden. Niks meer en niks minder. Ben er helemaal klaar mee. Als je een pakketje verliest omdat het gewoon verkeerd bezorgd word, en dat het zo afloopt