Klacht POSTNL: regelmatig niet bezorgen van post

Klachtnummer
# 369541
Gebruiker
klaagdraak
Datum
1 reactie

Details

De klacht

brieven van belasting maar ook van ander bedrijven worden regelmatig niet bezorgt

krijg ook regelmatig van post van Buuren maar ook van een paar straten verder op in de bus

dit gaat al een paar jaar zo

De oplossing

dat het opgelost word

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de bezorging regelmatig niet correct verloopt en dat u tevens post mist. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft u bij de belastingdienst en deze andere bedrijven navraag gedaan of deze post die u mist via ons is verzonden? Met name de belastingdienst maakt vaak gebruik van een andere bezorgdienst. Mocht het via ons zijn verzonden dan verneem ik graag van u op welke data deze post is verzonden en van welke andere bedrijven u post niet heeft ontvangen.

    - Van welke adressen heeft u foutieve post ontvangen? Stond er op deze post de melding PostNL port betaald? Op welke datum is dit voor het laatst voorgevallen?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen