Opgelost door POSTNL: regelmatig post te laat

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 72940
Gebruiker
janrams
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik woon redelijk afgelegen en heb al meerdere keren gezien dat de post voor mijn adres er lang over doet, vandaag weer, een brief die van 14 augustus was gemaakt lag vandaag pas op de mat, en dat is niet de eerste keer, ook zijn het vaan rekeningen die pas laat (of te laat) worden bezorgd (waardoor de betalingstermijn soms al is verlopen en ik daardoor in de problemen kom met die bedrijven (wanbetaler e.d. )

De oplossing

ook mensen die afgelegen wonen elke dag dat er post is bedienen en niet die post "opsparen" en 1 keer in de 2 weken bezorgen (zoals het voelt voor mij)

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Rams,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. U geeft aan dat u het idee heeft dat de bezorgers de aan u geadresseerde post niet dagelijks bij u bezorgen. Ik vind het vervelend dat de service van PostNL niet aan uw verwachting voldoet en bied hiervoor mijn excuses aan. Graag wil ik via deze weg op uw melding reageren.Ik heb uw klacht doorgegeven aan de manager van de afdeling bezorging. Hij zal het bespreken met de betrokken medewerkers en er op toezien dat de bezorging op uw adres verbeterd. Mocht hij extra informatie nodig hebben zal er contact met u worden opgenomen. Mochten er ondanks de genomen maatregelen toch weer problemen ontstaan met de bezorging dan vernemen wij dit graag.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Alexandra
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    janrams
    Datum
    dank voor de reactieik hou het zelf voorlopig ook even in de gaten met de datums van de brieven en mocht er weer geregelt post laat aankomen meld ik het met vriendelijke groet
    dhr Rams

Uiteindelijke oplossing

Auteur
janrams
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen