Klacht POSTNL: Regelmatig verkeerd bezorgen.

Klachtnummer
# 307179
Gebruiker
Frank.hoenen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakketjes uit China, worden regelmatig op stationssraat 68 i.p.v. parrallelweg 68 te Geldrop afgeleverd. De bewoner van de Stationsstraat brengt mij dan tussendoor de pakketjes.

De oplossing

Op alle pakketjes staat duidelijk mijn naam en de straatnaam. Ik verzoek dan ook om zorgvuldiger de adresserig te lezen en te bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Hoenen,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging op uw adres zo moeizaam verloopt. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag meer informatie van u:

    - Op welke datum heeft deze situatie zich voor het laatst voorgedaan?
    - Betreft het pakketjes met een track&trace code of gaat het om pakketjes zonder code? Indien u een track&trace code heeft als voorbeeld ontvang ik deze graag. Een buitenlandse code lijkt op ‘AB123456789CD’

    Zodra ik deze informatie van u heb ontvangen zal ik u informeren over de afhandeling van uw melding.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen